24 Kasım 2008 Pazartesi

Kurtar Duruşu


-"Beşiktaş`a karşı `Kurtar Duruşu` yaptık. Bu dünyada hiçbir takımın uygulamadığı bir taktik."
-"Kurtar duruşu` yapıyoruz biz daha önce söylemiştim. Dünyada hiç bir takımın yapmadığı taktik. Bu taktikle kornerden gol yeme şansımız çok az."


Ne tamlamanın abukluğundan, ne de böyle bir açıklamanın ciddiyet potansiyelinden bahsetmek gelmiyor açıkçası içimden. 3-3 yapan golü kornerden yememiz de çok önemli değil. Hocanın maç sonu açıklamasının "Yemememiz gereken goller yedik"ten ibaret olması da zerre umrumda değil. Ama bu duruş muhabbeti sakat, elalemin ağzına sakız olmak işten bile değil. Her mağlubiyetten sonra o duruşa esprisi çekilmez. Neyse, asıl dikkatimi çeken başka bir detaydan bahsetmek istiyorum. İngilizce Wikipedia da yazdığına göre Güvenç Kurtar 2001 yılında Vietnam milli takımında antrenörlük yapmış. 11 maçtan sonra kovulduğu yazıyor, ama gerçekliğini bilmiyorum. Bilgiyi herhangi bi yerde doğrulayamadım. Acaba diyorum Uzak Doğu'da mı girdi bu işlere. Kartal vuruşu, Şahin şutu felan derken orada mı icat etti bu Kurtar Duruşu'nu? Merak işte.

Wikipedia - Güvenç Kurtar

3 yorum:

Kozmik İroni dedi ki...

kurtar duruşuyla ilgili değil hocam o, sen de biliyorsun ki horozun gücü.

GK dedi ki...

"Kurtar kaçışı" ile Bursasporluları huzur ve refaha erdirdiği gerçek.Kaç Kurtar Kaç.

turgaydnllar dedi ki...

ya yapılıyomuş olm bu olay başka yerlerde de.. yemiş adam bizi.. bi de ismini vermiş utanmadan :))