28 Eylül 2008 Pazar

Maxim Romaschenko, 90+1



Maxim Romaschenko'nun Kocaeli deplasmanında galibiyeti getiren golü. Hayatımda izlediğim en güzel gollerden biri.

Vuruştan önce hakemle Romaschenko arasında şöyle bir diyalog geçmiş:

"Frikik vuruşu öncesinde hakem Aytekin Durmaz topun duracağı yeri bana gösterdikten sonra kendisine "düdüğü bekleyecekmiyim hocam" dedim. O da bana "kaleye şut için çok uzak mesafe" dedi. Bende "görürüz hocam" dedim ve vuruşumu gerçekleştirdim, gol oldu. Galibiyeti kazandıran golü attığım için çok mutluyum."

7 yorum:

İlker Yılmaz dedi ki...

bende bu golü arıyordum. gerçekten mükemmel bir gol. uzaktan sert ve fasolu.

Blogspor dedi ki...

Hakemde mors olmuştur be hocam :)

gkhngnyhn dedi ki...

bööh..
bu arada bu formanın bursayla alakası nedir ki ?

serdanka dedi ki...

Gerçekten nerden çıktı Werden Bremen forması tadı ?

karamazov dedi ki...

Kappa hazır yapılmışı var diye işte dayamış işte Werder formalarını. Klüpte iyi diyip geçiyor herhalde.

Unknown dedi ki...

okul açıldı kapadın dükkanı oktay bey kınıyorum

Kartal Bafiler dedi ki...

Fenaymış hakikatten